Stres v Opere - dokedy bude Slováčisko platiť plesanie celebrít?

Autor: Juraj Culak | 1.12.2011 o 19:10 | (upravené 2.12.2011 o 10:50) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  1941x

Hovorí sa, že každá krajina má iba to, čo si zaslúži.Tale služby, také produkty, takých politikov, take firmy. Je to úplne logiké, keďže si neviem predstaviť, že by na Slovensko zrazu prišla firma, ktorá by ponúkla ľudí, ktorí sa úplne ináč správajú ako zvyšok Slovenska, ktorá má skvelá ceny odrážajúce kvalitu jej služieb, ktorá má výborný zákaznícky servis...neviem si to úplne predstaviť, ako by to Slováci prijali...na druhej strane platí, že firmy sa k nám budú správať iba tak, ako im to dovolíme. A tereaz vyvstáva otázka čo robiť? Ako im to nedovoliť? No napríklad aj tým, že sa k téme budeme vyjadrovať.

Nedávno prebehla médiami správa, že Orange tento rok treskol dverami celebritnochtivých celebrít a povedal im, že vstupné si zaplatia sami. Toto vstupné potom použijú na nákup mašiny do detského kardiocentra. Čo je teda iné oproti minulému roku? Nič. Len to, že návštevníci Plesu v opere prinesú na event o 500 eur viac. To, že Orange musel túto veľkolepú správu ohlásiť v honosnom paláci je druhá vec - tlačovka za tisíce eur je skutočne "dobrý ťah" a musel ju vymyslieť niekto naozaj chytrý - niekto, kto sa vyzná v problematike charity.

Čiže máme tu tento rok ďalší Ples - uzavretú spoločnosť, ktorú Orange platí z našich peňazí čo zarobí a ktorú promuje ako celospoločenský event. Nechápem načo je dobré PR k súkromnému eventu - Orange tam u seba nema ludi, ktori sa rozumeju charite?. Potom sa stane, že volania do všetkých sietí v slovenskom Orange za 10,90 vám dajú 50 minút takéhoto volania, zatiaľ čo v rakúskom Orane za 10 eur (za 8 eur bez telefonu) dostanete 1000 minút do všetkých sietí, 100 sms, 1000 MG dáta. Ponuku pozri tu.

No čo dodať? Každá firma narába so svojim ziskom ako uzná za vhodné. Niektoré firmy časť príjmov posúvajú do vývoja, iné dávajú niečo zadarmo svojím zákazníkom, iné opravujú škôlky a robia niečo pre svojich zákazníkov. Niektoré si urobia Ples v opere - privátnú akciu, ktorú promujú ako keby tam mal prístup hocikto namiesto toho, aby si v tichosti zatancovali a dali nám už pokoj svojou charitou, ktorá aj tak nemôže byť myslená úprimne a radšej sa viac starali o svojich zákazníkov - nielen tých vybraných s ktorými si zatrsajú  na plese, ale aj tých, čo im plnia kasy každý mesiac a prinášajú im predpokladám väčšiu časť ziskov.

Nabudúce sa pozriem na vzťah zakazník obchodník do o2, Nay, Tesca a ďalších. Stay tuned.

 

P.S. Prave som si všimol, že ORANGE sa tento rok zbláznil do charity - na webstránke Diva.sk prezentuje svoju show - Fashion show. Hrdo sa pýši tým, že je technologický líder, ale ked si kliknete na stránku, na ktorú odkazuje tak zistíte, že stránka vás odkáže na toto:

chyba Požadovaná stránka nie je k dispozícii!

Tomu sa hovorí TECHNOLOGICKÝ LÍDER A LÍDER V TELEKOMUNIKčných službách, ktorý prepadol charite:((


 


Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?