Preco je Janko Kuric obetou Plesu v Opere?

Autor: Juraj Culak | 5.12.2011 o 12:29 | (upravené 5.12.2011 o 18:01) Karma článku: 3,61 | Prečítané:  785x

Tak som už chcel pisať svoj ďalší blog o Telefonice O2, ale cez víkend som trochu browsoval po sieti a čuduj sa svete moj predchádzajúci blog o Plese v Opere od Orange mal pokračovanie a to také, čo ma dosť nastvalo. Nastvalo ma to preto lebo Janko Kuric a Vidiet je legendárna kapela, jedinečná na Slovensku a nerozumiem, že prečo musí PR oddelenie Orange neustále tým plesom hnevat ľudí.

Už to pochopte. Je to atrakcia, ktora už nemôže mať horšie renomé a ani lepšie. Tento rok zaviedli 500 eur na pár a samozrejme, namiesto toho, aby aspon trochu zlepšili PR tomu Plesu, tak do toho sekajú ešte viac a už nielen že Ples v Opere nenávidia ľudia, už ho budú nenávidieť aj celebrity. Lebo čo je horšie ako ponižovať ĽUDÍ? No a čo, že niektoré celebrity nechcú platiť? Čo je na tom, že nemajú čas. Veď sa konečne sústredte už na pozitívne veci...a nie na to, že moj obľúbený Janko Kuric z Vidieku nevie odpovedat na hlupe otazky.

Myslím, že viem aký bol zámer týchto článkov v Pluske - zatieniť fakt, že Ples je minulosť, zlý projekt, ktorého povesť už nezachráni ani Oprah, keby sama došla na Ples v Opere. Teraz sa má pozornosť sústrediť na tie zlé zlé celebrity, ktoré nezaplatia chúdencom detičkám = a prečo by mali vlastne? To je povinnosť celebrít? Podľa mňa nie. Prispievanie nie je povinné a sú to omnoho bohatší ľudía na Slovensku. Prečo nezavoláte našim miliardárom, aby prispeli?

Zato zavoláte Flašíkovi, čo si myslí o slovenských celebritách, ako keby Flasik pre Slovensko nieco vyznamne urobil. Alebo zavoláte Borisovi Kollárovi, ktorý ma pomaly každý pol rok nove dieta a pýtate sa, čo si o tom myslí. Ja byť generálnym riaditeľom Orange, zruším celý Ples v Opere a patrične sa rozhodnem aj o personálnom obsadení oddelenia, ktoré tento ples vymyslelo a ktoré ho za tie roky doviedlo až na absolútne dno svojich možností. Orange je divná firma. Nepoznám nikoho, kto si tak úspešné vyrába nepriateľov.

Tento týždeň som okrem iného navštívil Slovensko a pozrel sa do predajní O2 - veľmi milo ma tí ľudia prekvapili. Zaujal ma aj rozhovor s ich generálnym riaditeľom - ale o tom až nabudúce.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?